Złóż zamówienie w ciągu
a Twoja paczka zostanie wysłana:

Chcesz coś zamówić ze sklepu grower.com.pl ? Nic prostszego…
Składanie zamówień w sklepie Grower.com.pl odbywa się na kilka sposobów:
- kontakt telefoniczny ( telefonicznie w dni robocze, w godzinach pracy )
- przesłanie zamówienia e-mailem na adres zamow@grower.com.pl
- poprzez wypełnienie odpowiednich formularzy zamówienia na stronie www.grower.com.pl ( brak konieczności rejestracji konta, możliwość dokonania jednorazowego zakupu ).
Aby zamówić produkty dostępne na stronie grower.com.pl musisz być pełnoletni - jeżeli nie masz skończonych 18 lat opuść tę stronę.
Jeśli Klient nie otrzyma żadnej wiadomości o potwierdzeniu zamówienia oznacza to, że nie zostało ono przesłane do sklepu. W tym przypadku prosimy o ponowne złożenie zamówienia bądź kontakt telefoniczny.
Zamówienie może zostać anulowane w przypadku braku potwierdzenia telefonicznego, braku odpowiedzi na potwierdzenie wysłane pocztą e-mail lub wystąpienia innych nieprawidłowości. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Klientem a firmą Grower S.C.
Zamówienia przyjmujemy 24/7 poprzez sklep internetowy, e-mail lub telefon ( telefonicznie tylko w dni robocze, w godzinach pracy ).
Inne istotne informacje dla naszych Klientów:
Czas realizacji zamówienia to 24 /48h w dni robocze chyba, że w opisie produktu podany jest inny czas realizacji ( w pewnych przypadkach czas realizacji zamówienia może ulec zmianie o czym niezwłocznie poinformuje nasz pracownik np. brak towaru ).
Paczki wysyłamy firmą kurierską oraz
.
Nasze przesyłki zapakowane są dyskretnie i nie są oznaczone w żaden specyficzny sposób. Paragon powinien znajdować się w środku przesyłki. ( paragon jest podstawą reklamacji prosimy o dokładne sprawdzanie paczek ) w razie jego braku prosimy o kontakt z pracownikiem sklepu grower.com.pl Tel: +48 794-542-202, Mail: biuro@grower.com.pl
Oferujemy kilka form płatności:
- szybkie płatności ( on-line / BLIK )
- za pobraniem czyli płacisz przy odbiorze kurierowi,
- przelewem na numer naszego konta bankowego ( PLN lub EUR ),
- gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym.
Przy dużym zamówieniu i zakupie wielu sztuk danego produktu istnieje możliwość negocjacji cen w takich przypadkach możemy wymagać wpłaty przedpłaty na numer naszego konta bankowego.
W trakcie odbioru przesyłki należy dokładnie sprawdzić czy opakowanie nie jest uszkodzone. W razie jakichkolwiek podejrzeń ( rozerwany karton, taśma itp. ) paczkę możesz otworzyć w obecności kuriera celem sprawdzenia jej zawartości i ewentualnych mechanicznych uszkodzeń, które mogły powstać podczas transportu.
W przypadku gdy towar został uszkodzony, to w obecności kuriera sporządzamy protokół szkody oraz prosimy o szybki kontakt z nami w celu wyjaśnienia sprawy. Proszę pamiętać że nie ma możliwości reklamowania uszkodzonego w transporcie towaru bez protokołu szkody i paragonu.
Koszt wysyłki w zamówieniu powyżej 400 zł pokrywa sprzedający. Przesyłek wysłanych na nasz koszt oraz za pobraniem nie odbieramy ( chyba, że po wcześniejszym uzgodnieniem tego faktu z pracownikiem naszego sklepu ).
Koszt przesyłki jest uzależniony od wartości zamówienia, aktualne koszty przesyłek są widoczne w Twoim koszyku. W przypadku dużych nietypowych przesyłek cena transportu ustalana jest indywidualnie.
Odbiór osobisty jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 17:00. ( mapa )
Zamówienia realizujemy na terenie całej Europy. Jeżeli mieszkasz poza granicami naszego kraju i jesteś zainteresowany naszą ofertą, w celu uzyskania informacji o kosztach wysyłki i sposobie płatności skontaktuj się z nami pod adresem info@grower.com.pl lub sprawdź:
http://grower.com.pl/pl/i/Koszt-i-czas-wysylki/32