W koszyku obecnie znajduje się:

0 produktów


Wartość: 0,00 zł

Zamówienia, doradztwo,
dobór sprzętu i nawozów:
Tel: +48 516-815-149
Mail: zamow@grower.com.pl
Zamówienia oraz sprawy
biurowe:
Tel: +48 794-542-202
Mail: biuro@grower.com.pl
GROWSHOP GROWER - ZNAJDZIESZ TU WSZYSTKO DLA SWOICH ROŚLIN... BO LICZĄ SIĘ LATA PRAKTYKI
Sklep stacjonarny i infolinia czynna od PN do PT w godzinach 10-18
(odbiór osobisty możliwy również w sobotę po wcześniejszym umówieniu)
SKLEP STACJONARNY ŁÓDŹ
Zamówienia, doradztwo,
dobór sprzętu i nawozów:

Tel: +48 516-815-149
Mail: zamow@grower.com.pl
Zamówienia oraz sprawy
biurowe:

Tel: +48 794-542-202
Mail: biuro@grower.com.pl
TWÓJ KOSZYK
W koszyku obecnie znajduje się:

0 produktów


Wartość: 0,00 zł

Jak zamawiać

Chcesz coś zamówić ze sklepu grower.com.pl ?     Nic prostszego…


Składanie zamówień w sklepie Grower.com.pl odbywa się na kilka sposobów:

 

- kontakt telefoniczny ( telefonicznie tylko w dni robocze, w godzinach pracy )

- przesłanie zamówienia e-mailem na adres zamow@grower.com.pl

- poprzez wypełnienie odpowiednich formularzy zamówienia na stronie www.grower.com.pl   ( brak konieczności logowania, możliwość dokonania jednorazowego zakupu ).

 

Aby zamówić produkty dostępne na stronie grower.com.pl musisz być pełnoletni - jeżeli nie masz skończonych 18 lat opuść tę stronę.

 

Zamówienia złożone poprzez sklep internetowym grower.com.pl musi zostać potwierdzone przez Klienta!

Potwierdzenie zamówienia dokonywane jest poprzez odpowiedź zwrotną na wiadomość e-mail wysłaną ze sklepu. W przypadku gdy zamówienie nie zostało potwierdzone mailowo pracownik naszego sklepu skontaktuje się  telefonicznie w dniu złożenia zamówienia lub do południa następnego dnia roboczego w celu potwierdzenia.

 

Jeśli Klient nie otrzyma żadnej wiadomości o potwierdzeniu zamówienia oznacza to, że nie zostało ono przesłane do sklepu. W tym przypadku prosimy o ponowne złożenie zamówienia bądź kontakt telefoniczny.

Zamówienie może zostać anulowane w przypadku braku potwierdzenia telefonicznego, braku odpowiedzi na potwierdzenie wysłane pocztą e-mail lub wystąpienia innych nieprawidłowości. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Klientem a firmą Grower S.C. 

 

Zamówienia przyjmujemy 24/7 przez sklep internetowy, mail, fax lub telefon ( telefonicznie tylko w dni robocze, w godzinach pracy ).

 

Inne istotne informacje dla naszych Klientów:  

Czas realizacji zamówienia to 24 - 48h w dni robocze chyba że w opisie produktu podany jest inny czas realizacji ( w pewnych przypadkach czas realizacji zamówienia może ulec zmianie o czym niezwłocznie poinformuje nasz pracownik np. brak towaru ).

 

Paczki wysyłamy firmą kurierską  oraz  .

Nasze przesyłki zapakowane są dyskretnie i nie są oznaczone w żaden specyficzny sposób. Paragon powinien znajdować się w środku przesyłki. ( paragon jest podstawą reklamacji prosimy o dokładne sprawdzanie paczek ) w razie jego braku prosimy o kontakt z pracownikiem sklepu grower.com.pl Tel: +48 794-542-202, Mail: biuro@grower.com.pl

 

Oferujemy kilka form płatności:

- za pobraniem czyli płacisz przy odbiorze kurierowi, 

- przelewem na numer naszego konta bankowego,

- gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym.

 

Przy dużym zamówieniu i zakupie wielu sztuk danego produktu istnieje możliwość negocjacji cen w takich przypadkach możemy wymagać wpłaty przedpłaty na numer naszego konta bankowego.

 

W trakcie odbioru przesyłki należy dokładnie sprawdzić czy opakowanie nie jest uszkodzone. W razie jakichkolwiek podejrzeń ( rozerwany karton, taśma itp. ) paczkę możesz otworzyć w obecności kuriera celem sprawdzenia jej zawartości i ewentualnych mechanicznych uszkodzeń, które mogły powstać podczas transportu.

 

W przypadku gdy towar został uszkodzony, to w obecności kuriera sporządzamy protokół szkody oraz prosimy o szybki kontakt z nami w celu wyjaśnienia sprawy. Proszę pamiętać że nie ma możliwości reklamowania uszkodzonego w transporcie towaru bez protokołu szkody i paragonu.

 

 

Koszt wysyłki w zamówieniu powyżej 400 zł pokrywa sprzedający. Przesyłek wysłanych na nasz koszt oraz za pobraniem nie odbieramy ( chyba że po wcześniejszym uzgodnieniem tego faktu z pracownikiem naszego sklepu ).

Koszt przesyłki jest uzależniony od wartości zamówienia, aktualne koszty przesyłek są widoczne w Twoim koszyku. W przypadku dużych nietypowych przesyłek cena transportu ustalana jest indywidualnie.

 

Odbiór osobisty jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18. ( mapa )

 

Zamówienia realizujemy na terenie całej europy. Jeżeli mieszkasz poza granicami naszego kraju i jesteś zainteresowany naszą ofertą, w celu uzyskania informacji o kosztach wysyłki i sposobie płatności skontaktuj się z nami pod adresem info@grower.com.pl lub sprawdź:

 

http://grower.com.pl/pl/i/Koszt-i-czas-wysylki/32

 

UWAGA - Firma Grower S.C. zastrzega sobie prawo do wystąpienia na drogę cywilno prawną i dochodzenia odszkodowania o zwrot poniesionych kosztów przesyłki w przypadku jej nieodebrania, lub od osoby która złożyła fałszywe zamówienie.