WYSZUKIWARKA
|
Jak zamawiaćChcesz coś zamówić ze sklepu grower.com.pl ? Nic prostszego…
- kontakt telefoniczny ( telefonicznie tylko w dni robocze, w godzinach pracy ) - przesłanie zamówienia e-mailem na adres zamow@grower.com.pl - poprzez wypełnienie odpowiednich formularzy zamówienia na stronie www.grower.com.pl ( brak konieczności logowania, możliwość dokonania jednorazowego zakupu ).
Aby zamówić produkty dostępne na stronie grower.com.pl musisz być pełnoletni - jeżeli nie masz skończonych 18 lat opuść tę stronę.
Zamówienia złożone poprzez sklep internetowym grower.com.pl musi zostać potwierdzone przez Klienta! Potwierdzenie zamówienia dokonywane jest poprzez odpowiedź zwrotną na wiadomość e-mail wysłaną ze sklepu. W przypadku gdy zamówienie nie zostało potwierdzone mailowo pracownik naszego sklepu skontaktuje się telefonicznie w dniu złożenia zamówienia lub do południa następnego dnia roboczego w celu potwierdzenia.
Jeśli Klient nie otrzyma żadnej wiadomości o potwierdzeniu zamówienia oznacza to, że nie zostało ono przesłane do sklepu. W tym przypadku prosimy o ponowne złożenie zamówienia bądź kontakt telefoniczny. Zamówienie może zostać anulowane w przypadku braku potwierdzenia telefonicznego, braku odpowiedzi na potwierdzenie wysłane pocztą e-mail lub wystąpienia innych nieprawidłowości. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Klientem a firmą Grower S.C.
Zamówienia przyjmujemy 24/7 przez sklep internetowy, mail, fax lub telefon ( telefonicznie tylko w dni robocze, w godzinach pracy ).
Inne istotne informacje dla naszych Klientów: Czas realizacji zamówienia to 24 - 48h w dni robocze chyba że w opisie produktu podany jest inny czas realizacji ( w pewnych przypadkach czas realizacji zamówienia może ulec zmianie o czym niezwłocznie poinformuje nasz pracownik np. brak towaru ).
Paczki wysyłamy firmą kurierską Nasze przesyłki zapakowane są dyskretnie i nie są oznaczone w żaden specyficzny sposób. Paragon powinien znajdować się w środku przesyłki. ( paragon jest podstawą reklamacji prosimy o dokładne sprawdzanie paczek ) w razie jego braku prosimy o kontakt z pracownikiem sklepu grower.com.pl Tel: +48 794-542-202, Mail: biuro@grower.com.pl
Oferujemy kilka form płatności: - za pobraniem czyli płacisz przy odbiorze kurierowi, - przelewem na numer naszego konta bankowego, - gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym.
Przy dużym zamówieniu i zakupie wielu sztuk danego produktu istnieje możliwość negocjacji cen w takich przypadkach możemy wymagać wpłaty przedpłaty na numer naszego konta bankowego.
W trakcie odbioru przesyłki należy dokładnie sprawdzić czy opakowanie nie jest uszkodzone. W razie jakichkolwiek podejrzeń ( rozerwany karton, taśma itp. ) paczkę możesz otworzyć w obecności kuriera celem sprawdzenia jej zawartości i ewentualnych mechanicznych uszkodzeń, które mogły powstać podczas transportu.
W przypadku gdy towar został uszkodzony, to w obecności kuriera sporządzamy protokół szkody oraz prosimy o szybki kontakt z nami w celu wyjaśnienia sprawy. Proszę pamiętać że nie ma możliwości reklamowania uszkodzonego w transporcie towaru bez protokołu szkody i paragonu.
Koszt wysyłki w zamówieniu powyżej 400 zł pokrywa sprzedający. Przesyłek wysłanych na nasz koszt oraz za pobraniem nie odbieramy ( chyba że po wcześniejszym uzgodnieniem tego faktu z pracownikiem naszego sklepu ). Koszt przesyłki jest uzależniony od wartości zamówienia, aktualne koszty przesyłek są widoczne w Twoim koszyku. W przypadku dużych nietypowych przesyłek cena transportu ustalana jest indywidualnie.
Odbiór osobisty jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18. ( mapa )
Zamówienia realizujemy na terenie całej europy. Jeżeli mieszkasz poza granicami naszego kraju i jesteś zainteresowany naszą ofertą, w celu uzyskania informacji o kosztach wysyłki i sposobie płatności skontaktuj się z nami pod adresem info@grower.com.pl lub sprawdź:
http://grower.com.pl/pl/i/Koszt-i-czas-wysylki/32
UWAGA - Firma Grower S.C. zastrzega sobie prawo do wystąpienia na drogę cywilno prawną i dochodzenia odszkodowania o zwrot poniesionych kosztów przesyłki w przypadku jej nieodebrania, lub od osoby która złożyła fałszywe zamówienie. |